Home » » Doktor sahkan Sakinah mengandung, peminat kecam dirinya

Doktor sahkan Sakinah mengandung, peminat kecam dirinya


Doktor sahkan Sakinah mengandung, peminat kecam dirinya - Sebelum ini, isteri kedua Ashraf Muslim telah berkongsi dua keping gambar ubat-ubatan kehamilan seperti asid folik menerusi akaun Instagram peribadinya.

Ekoran itu, ramai blogger gosip dan hiburan mula menulis artikel berkaitan kesahihan dakwaan tentang kehamilan Sakinah seperti yang telah tersebar di laman maya sejak minggu lepas.

Artikel yang paling banyak mendapat komen dari peminat dan pembaca ialah post yang dikongsikan oleh portal beautifulnara bertajuk "Wan Sakinah Isteri Kedua Ashraf Muslim Sudah Mengandung?"

Admin telah membaca hampir kesemua komen yang ditinggalkan peminat dalam artikel tersebut dan amat tertarik dengan penjelasan salah seorang pembaca dikenali dengan nama Dr. Maria.

Peminat berkenaan mendakwa dirinya ialah doktor bagi sebuah Klinik Maria Putrajaya dan tanpa diminta secara sukarela memberitahu bahawa Sakinah memang sedang mengandung anak pertama.


Walaupun amat sukar bagi admin untuk mempercayai kenyataan ringkas Dr. Maria namun daripada nada komen yang ditinggalkan, ianya kedengaran seperti dia bercakap benar.

Selain komen di atas, kebanyakkan pembaca lain mengecam dan mengutuk sehabis-habisnya sikap Sakinah kerana dikatakan mula bangga diri dan menunjuk-nunjuk di khalayak umum.



Share this article :
Diberdayakan oleh Blogger.
 
Support : - - Pusat Barang Mistik
Copyright © 2013. Pusat Batu Mustika Bertuah dan Azimat Maha Sakti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger