Home » » "Ada yang cakap isteri saya gemuk dan bodoh" - Adi Putra

"Ada yang cakap isteri saya gemuk dan bodoh" - Adi Putra


"Ada yang cakap isteri saya gemuk dan bodoh" - Itulah antara respon terbaru Adi Putra kepada media selepas sebelum ini dia terus-menerus mengunci mulut daripada memberikan sebarang kenyataan rasmi berhubung skandalnya dengan isteri seorang ahli perniagaan dikenali Nooraida.

Menurut pelakon KL Gangster itu, dia tidak mampu lagi menutup mulut selepas terdapat segelintir individu sudah melampaui batas dengan turut mengeji dan mengutuk isteri tercintanya, Aida Yusof. Katanya "Ada yang cakap isteri saya gemuk dan bodoh tetapi saya tetap menyayanginya."


Makin pening dan serabut kepala admin nak fikir pasal kontroversi mengejut yang dialami Adi Putra ketika ini. Amat pelik kerana gosip liar terbabit hadir pada ketika filem terhebat KL Gangster 2 bakal menerjah pawagam tidak lama lagi.

Adakah semua cerita dan dakwaan ini hanya fitnah semata-mata? Mungkin ada individu tertentu yang cemburu dengan kejayaan pelakon dari Singapura itu mencipta nama di Malaysia bersama rakannya, Aaron Aziz. Apapun, lebih baik kita tunggu keputusan penuh siasatan pihak polis nanti.


Share this article :
Diberdayakan oleh Blogger.
 
Support : - - Pusat Barang Mistik
Copyright © 2013. Pusat Batu Mustika Bertuah dan Azimat Maha Sakti - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger